Post by gnarresticenva on Feb 24, 2022 4:25:24 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow Fight 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shadow Fight 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Shadow Fight 2 2022 version ▞▞▞
Spillet i raid-modus er greit. Jeg har lagt merke til en forsinkelse når du prøver å utføre en handling ved å trykke på en av knappene, og det kan være bare meg, men hvis dere utviklerne kunne se på dette problemet for meg, ville det vært flott. Jeg vokste opp med å spille dette spillet på mitt første nettbrett og vil gjerne fortsette å spille det. Takk og ha en god dag.
Appen er vil du gjøre jeg liker det er det beste jeg har nå
Bes5
Jeg elsker dette spillet. Jeg spiller dette da jeg var barn, og jeg kan ikke slå sjefen 1 i skyggekamp 1, det er fortsatt flott hvis du fortsetter å øve, vil du lykkes
Fantastisk kamp! Synd at historien er urettferdig, nivåoppgangene er perfekt timet til å skru deg over, for halvparten av våpnene og rustningene trenger du en latterlig mengde edelstener, den har et energisystem, du må vente på oppgraderinger eller se en annonse eller bruke edelstener og så taper du et spill i etterkant og gir deg en annen annonse uansett, fiendene tredobler mengden skade når du og noen ganger også du våpen går gjennom dem.
Dette spillet var mitt barndoms favorittkampspill, og det vil det alltid være. Hei Nekki, kan du fortelle meg hvordan jeg får shadow fight 1 forresten? Også dette spillet vil ALLTID dominere andre kampspill som ligner på dette, takk for din tid.
Jeg liker kampspill. Nikki bør legge til en modus der du kan kjempe mot ekte mennesker og bør en fest slik at venner kan kjempe mot vennene sine.
Så jeg elsker dette spillet, men nå som jeg kommer tilbake for å spille det og nesten er ferdig med det jeg ikke kunne for 5 år siden, men det er irriterende jeg bruker mer tid på en annonse enn jeg gjør i kampene fordi det er en etter livvaktturneringer utfordring og sjefen for kapittel 2
Dette er en av mine favoritter på nobile, men jeg kan ikke gi den 5 stjerner lenger. den brukte ti kjøre helt fint, men siden noen dager siden kan den ikke kjøre i mer enn 10 minutter uten å krasje. det skjer alltid når det kommer ut av lasteskjermen.det er veldig frustrerende å håndtere dette, spesielt siden lasting generelt tar for lang tid. bortsett fra det, er dette spillet lett 5 stjerner
Jeg liker men jeg blir lei meg av lynx bosen kan bli usynelig,bomber og kaststjerner.ta vek de tingene nå
Søppel, jeg er skuffet. Hvordan kan du være en stor spillprodusent, men ha et spill som dette på rekord. Den bestemmer når du når en sjef, du skal nå et visst nivå, jeg kan beseire en sjef når den sier sinnssyk, men i andre runde har de plutselig lengre rekkevidde, raskere bevegelser osv.... Men det er absolutt rigget MEN DEN FØRSTE SJEFEN PÅ HERMITT ER PATETISK AT DU PPRGRAMMEREDE HAN TIL Å RINNE BORT OG SPAMME RANGE VÅPEN MENS DU LAVET, JEG BLEV ET TREFF AV Å DREPE HAM MEN UH UH INGEN SPAMMING TID
Spillet er godt laget, men robotene er et helvete. En runde er de helt normale, neste runde kan jeg knapt ta på dem.
Spilte dette i 2015, fortsatt DET BESTE SPILLET GRATIS, og det er knapt noen annonser, om noen! Takk for at du gjorde et spill så bra, jeg skylder deg.
暗影格鬥2 動作 kie
Jeg er softlocked på rang 3. Jeg kan ikke beseire fiender fordi utstyret mitt suger, jeg kan ikke oppgradere utstyret mitt fordi fiendene 2 skjøt meg slik at jeg ikke kan få mynter. Den eneste måten er å sakte få som 5 mynter i tap eller se annonser. Jeg står helt fast.
Problemet er av en eller annen grunn at hver gang jeg prøver å åpne kartet, forblir det frosset på shadow fight 2-lasteskjermen. Og jeg kan fortsatt klikke ting blindt. Så jeg må installere spillet tilbake 200 ganger for at det skal fungere
Det er kult
Kontrollene reagerer veldig lite. Det tar rundt 10-15 minutter å stå i kø for et enkelt spill.Historielinjen er god, det er derfor de 2 stjernene. Dessuten krasjer det mye. Ikke kompatibel med alle mobiler
CPU-en (eller AI) er et syn å se, noen ganger klarer de ikke en gang å treffe spilleren en gang selv om de er nye, andre ganger kan du ikke engang komme i nærheten av dem uten å ta tung straff. Annonser er hyppige når du er i vanlig spilling, og er utilgjengelige når du velger å se dem for belønninger. Dette spillet er noe jeg skulle ønske jeg ikke kastet bort tiden min på.det er søppel spillet jeg traff alle angrepene mine og det teller ikke det jeg så på 6 adds bare for å få en trylledrikk jeg ikke kan bruke. Jeg pleide å spille det for en stund siden da jeg installerte det på nytt, men mengden adds er dum det tar evigheter å laste det pleide å være et ganske bra spill nå, det er bare på grensen dårlig. Jeg beklager, men jeg hater spillet og det gjør vennene mine, og det er derfor jeg gir dette en stjernevurdering
Jeg bare elsker grafikken og at du kan spille den offline. Selv de kritiske hitene, hvordan de vises, stikker fantastisk ut. Jeg har ikke sett noe galt med spillet.
Det er morsomt, men noen ganger vanskelig og igjen, det er hvordan spillet er og gjør dem morsomme å spille, prøv dette spillet!!!
👍👍👍👍👍👍
Det faktum at dette spillet ikke har noen LOGIKK, vil det ikke treffe målet når han gjør noe som å rulle bakover, og når du spammer målet, bestemmer spillet seg for å få deg til å gå glipp av hvert treff uten eksakt grunn. Utviklerne sjekker ikke engang bro. Dette er for ekte lønn for å vinne, vennligst hjelp
Babo
Så da jeg først begynte å spille dette spillet da jeg var barn, skjønte jeg ikke gutter, men nå gjør jeg det. Som, noen ganger i turneringer, er de så overveldet at jeg ikke engang klarer å blokkere. Og det vil også være bra om dere kunne sette opp flere søtere arrangementer som handel og å lage alle slags kule våpen og sånt. ANNET SÅ ER THST MITT FAVORITT BARNESPILL.
Supermorsomt spill og jeg har kommet veldig langt, noe som er irriterende er at etter at jeg har spilt to kamper, prøver den å laste og annonsere, og den vil ikke laste, og den fortsetter å prøve å laste selv når jeg har god wi-fi eller data. Vennligst reparer også det er en irriterende feil hvor er fienden ruller eller snur mens jeg angriper dem angrepene mine går gjennom dem dette er veldig irriterende og jeg har tapt flere kamper på grunn av det
klassisk p2ww-spill, det eneste som i det minste er gjennomsnittlig er spillmekanikk, overfylte mengder annonser og rart/krypnet annonseinnhold, prøver å ikke være kritisk, men ærlig talt fortjener ikke denne appen/spillet en stjerne engang.
Virkelig, et ganske bra spill, har spilt det lenge, jeg kommer stadig tilbake til det. Jeg liker å spille det, men det er MANGE tvangsannonser, salg, kampanjer, påtrengende oppdateringer osv. Det eneste telefonspillet jeg har spilt som nesten ikke fungerer uten nettverkstilkobling, selv når jeg ikke kjøper noe og spiller bare enkelt, forhåndsinnstilt enkeltspiller. Hvis den ikke kan hente en annonse på grunn av dårlig eller ikke internett, laster den inn i noe som må være enda lengre enn en annonse ville vært.
Shadow Fight 2 Veiksmas xfo
Dette spillet er bra 😃😃😃😃
Morsomme mange våpen og rustninger å velge mellom mange engasjementer, og energibaren fyller bensin mye raskere enn de fleste mobilspill
Veldig veldig veldig bra spill
Energi vil ikke etterfylles fordi timeren nullstilles. Jeg må fortsette å se på annonser slik at jeg kan spille en kamp. det liker jeg ikke. Jeg håper det bare er en feil og ikke en svindel. Jeg vil ikke spille på en stund og bare gå med andre kampspill før dette er løst. Ikke anbefalt foreløpig.
Clash Royale Стратегии xil
Dette spillet er super urettferdig, motstandere får 5 treff og blokkerer nesten hvert treff, og det er som en 2 sekunders avkjøling før jeg i det hele tatt kan gjøre et angrep
Shadow Fight 2 Laga bqpp